Vandaag een rustdag! - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Ria Slot - WaarBenJij.nu Vandaag een rustdag! - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Ria Slot - WaarBenJij.nu

Vandaag een rustdag!

Blijf op de hoogte en volg Ria

13 Juni 2015 | Finland, Rovaniemi

Vrijdag 12 juni 20115 dag 8
Vandaag een rustige dag op de camping. Nu ja rustig er moet wel gewassen worden. Gelukkig is voor het grootste deel de wasmachine die het doet. Tussen de bedrijven door kunnen we koffie drinken. Als de was aan de lijn hangt gaan we naar de supermarkt om vlees voor de barbecue te halen, want vanavond gaan we barbecueën. Maar eerst gaan we om half drie jeu de boules spelen. Een andere groep treft in de keuken de voorbereidingen voor de barbecue. Voor Jaap blijkt het jeu de boules niet zo goed voor zijn schouders te zijn geweest, maar hij gooit ook alsof hij aan het bowlen is. Het was ook erg gezellig. Om vijf uur begint de barbecue. Jaap zet de Cop aan en weldra begint hij te roken, dat is een goed begin. Wij delen onze tafel met Leo en Lies. Even begint het te regenen, maar gelukkig is dat van korte duur. We kunnen met elkaar een paar uurtjes gezellig barbecueën. Tegen half acht beginnen stappen de eerste op, wij volgen later.

• 14 Juni 2015 - 08:12

Hanna:

OOO.Jaap moet niet te gek doen hé met zijn schouder!!!!!
    Verder geweldig om jullie verslag te lezen
    liefs Hanna