Vandaag begint de zomer. - Reisverslag uit Skibotn, Noorwegen van Ria Slot - WaarBenJij.nu Vandaag begint de zomer. - Reisverslag uit Skibotn, Noorwegen van Ria Slot - WaarBenJij.nu

Vandaag begint de zomer.

Blijf op de hoogte en volg Ria

21 Juni 2015 | Noorwegen, Skibotn

Zondag 21 juni 2015 dag 17.
Vandaag hebben we uitgeslapen, we kwamen pas om half negen uit bed. Vandaag is ook de zomer begonnen. Komt het daardoor dat we vandaag buiten kunnen ontbijten. Het is namelijk de eerste keer dat we dit doen deze vakantie. Vandaag een rustige dag, nou ja een rustige dag. Ik doe verschillende wasjes en Jaap had last van het camper virus dat hier vandaag heerst. Bijna alle mannen zijn druk bezig met het wassen van hun camper en de dames zijn met hun wasjes bezig.
Vanmiddag zijn we naar de plaatselijke markt geweest. Deze was niet echt anders als bij ons, kleding, worstjes en veel rommel waar ik niet veel aan vind. Ook stonden er een paar campers, van klein naar groot, maar onze blijft nog steeds de mooiste. Zelfs onze reisgenoten vonden dit. Terug naar de camping, wat gelezen en daarna nog een fietstocht gemaakt hier in de omgeving, erg leuk.
Tegen half zeven waren we weer terug. Jaap ruimde de fietsen op en ik begon het eten klaar te maken. Vandaag macaroni, de saus had ik uit de diepvries. Dus het was snel klaar. Na het eten wast Jaap af en ik maak het gascomfort schoon.
Daarna gaan we lezen.

  • 21 Juni 2015 - 21:59

    Sita Harpe:

    Leuk verslag Ria.

    Vandaag is inderdaad de zomer begonnen, maar die is hier nog niet gearriveerd.
    Ook was het vandaag.....vaderdag!

    Ik heb via Google maps mooie foto's gezien van de plaatsen die jullie hebben bezocht.

    Liefs Sita


  • 21 Juni 2015 - 22:24

    De Geervlietjes:

    Hallo Jaap en Ria,
    Wat een belevenissen en geweldig om mee te reizen op afstand. Mooie verslagen Ria (althans ik denk dat jij ze vooral intikt). Prachtige foto's en ja...jullie huis op wielen mag er zijn. Geniet ze!!
    Liefs, ons

  • 22 Juni 2015 - 09:44

    Hanna:

    Het was dus echt wasdag,hihi bij jullie.
    De zomer laat zich hier nog niet zien.....brrrrr
    En wat een mooie foto,s,Ria
    Liefs Hanna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ria

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 54902

Voorgaande reizen:

29 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Naar de middernachtzon.

30 Mei 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: