Nog in Ahus - Reisverslag uit Bremerhaven, Duitsland van Ria Slot - WaarBenJij.nu Nog in Ahus - Reisverslag uit Bremerhaven, Duitsland van Ria Slot - WaarBenJij.nu

Nog in Ahus

Blijf op de hoogte en volg Ria

06 Juni 2015 | Duitsland, Bremerhaven

Woensdag 3juni 2015
Een stralende zon lacht ons te gemoed als we vanmorgen uit het raam kijken. Er staat wel aardig wat wind, dat zie je aan de overdrijvende wolken. Vanmorgen werk ik de verslagjes van de afgelopen dagen uit en zoek er foto’s bij. Het is nog een aardig werkje. Als dat klaar is wil ik de was doen in onze wasmachine. Het is nog wel even uitzoeken hoe het moet, vooral niet te weinig water er in doen. Het is verder prima gelukt. Jaap assisteert met het leeglopen van het water, we vangen het op in een emmertje. Al met al waren we er nog lang mee bezig, dat moet de volgende keer sneller kunnen. Het wasgoed hangen we aan de droogmolen en met het windje moet het wel snel droog zijn. De tijd draait gewoon door het is al half twee, tijd om te gaan lunchen. Na de lunch gaan we op pad. Ik wil nog wat boodschappen halen voor het avondeten. We vinden een supermarkt in het centrum. De boodschappen in de fietstas geladen rijden we verder over het fietspad langs het strand, daarna steken we de weg over en zijn we weer bij de camping. Wifi hebben we alleen bij de receptie dus verstuur ik nog even een paar Whats App. Hierna rijden we naar de camper. Ik kook alvast de aardappelen die ik later ga bakken, sla en een hamburger er bij dat zal best goed smaken.

  • 06 Juni 2015 - 21:47

    Marjolijn:

    Leuk om jullie berichten te lezen.

  • 07 Juni 2015 - 08:25

    Hanna:

    Hi,hi jullie zijn echte globbetrotters!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ria

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 54988

Voorgaande reizen:

29 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Naar de middernachtzon.

30 Mei 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: