Nog steeds in Ahus. - Reisverslag uit Bremerhaven, Duitsland van Ria Slot - WaarBenJij.nu Nog steeds in Ahus. - Reisverslag uit Bremerhaven, Duitsland van Ria Slot - WaarBenJij.nu

Nog steeds in Ahus.

Blijf op de hoogte en volg Ria

06 Juni 2015 | Duitsland, Bremerhaven

Donderdag 4 juni 2015
Elke dag zijn we wel op tijd wakker, we slapen goed, maar als het acht uur zijn we uitgeslapen. We genieten van het camperleven. Na het ontbijt rustig in je boek lezen dat lukt thuis niet. nu hebben we alle tijd daar voor. Tegen half twaalf gaan we aan de wandel. We lopen een flink stuk over het stranden dan terug via een wandelpad langs verschillende leuke zomerhuizen. Het pad komt uit achterin bij de camping. Jaap verzorgt later de lunch, lekker vers gebakken bruin stokbrood, melk en rode wijn er bij. Wie bedenkt die combinatie. Het smaakt heerlijk. De middag brengen we rustig door in het zonnetje bij de camper lezend en hakend. Wanneer er wolken voor het zonnetje langs drijven is het wel kouder. Inmiddels staat ons laantje vol met campers dat was wel anders toen we hier aankwamen. Voor ons hier de laatste dag morgen rijden we naar Tingsryd, waar dan echt de camperreis naar de Noordkaap begint.